May 07, 2014

ready to deliver!!

A month ago, I got an order for six sets of cupcake dessert cup and saucer.
I'm little worry that it was little tight for the deadline, but I could handed them
to the customer this afternoon.
約1ヶ月前になりますか、カップケーキのデザートカップとソーサーを6セット
ご注文いただきました。
納期期限日まで少し作成期間がギリギリなのが心配でしたが、今日の午後、
無事にお渡しすることができました。



She gave me an order with seeing my "demitasse cup", and her requests
were no handles, each bottom has different color, and something on the saucers.
I heard from her husband that she really likes ladybugs, so I used ladybugs
and clovers.
彼女は私のデミタスカップを見てご注文をくださいました。
リクエストは取っ手はなしで、それぞれのカップ部分はすべて違った色合いで、
それとお皿には何かつけてくださいとのことでした。
彼女のご主人からてんとう虫がとても気に入っていると伺っていたので
てんとう虫と四つ葉のクローバーを使ってみました。

From the top 上から

From the top 上から


size of saucer: 4.5" dia (お皿サイズ:11cmほど)


I made them one extra just in case, but she purchased all of seven sets.
Thank you so much for purchasing, and hope she will enjoy using them.
ご注文は6セットでしたが、一応7セット作成しました。
7つとも気に入っていただき、7セットすべてご購入いただきました。
ありがとうございました。
楽しんで使っていただけるとこちらも嬉しいです。