September 28, 2014

Thank you for coming!!


food vendors

I participated the Crafty Bastards and I had a great time talking with people
who stopping by my site yesterday.
This was my first big craft sale by myself so everything was new to me.
I was overwhelmed by numbers of people at the beginning but while I was talking with the customers, I relaxed and enjoyed a lot.
I will definitely try the other craft shows/fairs in near future.
Thank you very much all for supporting me, stopping by, and purchasing my
pieces!!
昨日はワシントンDCでのアート&クラフトフェア "Crafty Bastards" に参加し、
ブースに立ち寄っていただいた多くの方々とお話することができ、とても有意義な
時間を過ごす事ができました。
今回のフェアは私にとって初めての審査のあるセールだったので何事も全て初体験の
ことばかりでした。
最初は訪れる人たちの多さに圧倒されていましたが、お客さんと話していくうちに
段々とリラックスしていき、とても楽しめました。
これで新たなクラフトショー/フェアにトライする気持ちにもなれました。
支えてくださった方々、ブースに足を止めていただいた方々、そして、私の作品を
ご購入いただきました皆様に感謝いたします。


Here is my booth setting.
今回のブースのセッティングはこんな感じにしました。







At last, here is the photo of my booth taken by Ryan Schuster, he stopped by
my booth and took several photos of my pieces.
Thank you so much for sending me some photos.
そして最後に、アマチュア写真家の方が私のブースの写真を撮ってくれていました。
早速、いくつか送ってくれたのでその中から気に入ったこれを載せます。
写真をわざわざ送ってくれてありがとう。 とってもかわいく撮れてます。

photo by Ryan Schuster